FAQ

Hvordan returnerer jeg?
Hvis du gerne vil sende et produkt tilbage fordi det ikke svarer til forventningerne, eller du bare har fortrudt, har du 14 dage til at sende det retur til os. De 14 dage starter den dag du modtager pakken fra os.
Venligst udfyld formularen på følgende side: https://www.norvis.dk/retur-produkter/ så du kan få en RMA nummer.
Varerne skal sendes tilbage i den originale salgsemballage med alle mærker intakt.
Hvad koster fragten?
Dine produkter bestilt på Norvis.dk leveres uden omkostninger direkte til din hjemmeadresse.
Leverer I til ikke-brofaste øer?
På grund af vores nuværende distributionsaftale kan vi desværre ikke levere til øer, der ikke er forbundet med broer. Mange af vores produkter bliver afsendt direkte fra vores underleverandører i Europa. Vi arbejder konstant på at udvide og forbedre vores aftaler, så vi forhåbentlig snart kan levere til alle dele af Danmark.
Kan jeg følge min ordre?
Når vi sender en ordre afsted får du altid besked om at din pakke er afsendt.
Når pakken bliver afhentet af PostNord eller GLS sender de et track and trace nummer på e-mail så du kan følge den undervejs.
Skulle du ikke modtage den, kontakt venligst vores kundeservice.
Hvordan afgiver jeg en ordre?
Du kan bestille fra vores webshop med en konto eller som gæst. Find dine yndlingsprodukter og følg disse trin:
1. Tilføj dit/dine produkt(er) til din indkøbsvogn
2. Gå til din indkøbsvogn, og klik på “Til kassen”-knap.
3. Udfyld dine oplysninger, og vælg din betalingsmetode.
4. Tjek din ordre.
5. Færdiggør din betaling.
Du modtager en bekræftelsesmail, når du har betalt.
Du modtager en forsendelsesmail, når din ordre er afsendt.
Kan jeg annullere min ordre?
Din ordre kan kun annulleres før forsendelsen.
Er min ordre blevet annulleret?
I nogle sjældne tilfælde kan vi ikke levere et produkt og er derfor nødt til at annullere ordren. De mest almindelige årsager er:
- Varen er ikke på lager;
- Vores sælger kunne ikke bekræfte din ordre;
- Adresseoplysningerne er uklare eller forkerte.