Levering
Hvad er fragtprisen på et produkt?
Dine produkter bestilt på Norvis.dk leveres uden omkostninger direkte til din hjemmeadresse.
Kan jeg selv hente varer hos jer?
Det er desværre ikke muligt at afhente varer hos os. Da mange af vores produkter sendes direkte fra vores samarbejdspartneres fjernlagre, kan bestillinger kun leveres til din adresse.
Hvor hurtigt kan I levere min bestilling?
Vores leveringstid er som udgangspunkt 4-6 hverdage.
Leverer I også til øer uden broforbindelse?
Vi leverer til øer og fjerntliggende områder i landet, men der er nogle undtagelser. Vi leverer desværre ikke til følgende steder:
- Færøerne
- Bornholm (Rønne, Aakirkeby, Nexø, Svaneke, Østermarie, Gudhjem, Allinge, Klemensker, Hasle)
- Grønland
- Sejerø
- Marstal
- Ærøskøbing
- Søby Ærø
- Fanø, Fur
- Samsø Kommune
- Anholt og Læsø.
Indbæring og montering
Vi tilbyder ikke indbæring og montering af varer. Vores leveringsservice dækker kun levering til din adresse, og det er derfor dit eget ansvar at sørge for at få varerne båret ind og monteret. Sørg venligst for at have den nødvendige hjælp til rådighed ved modtagelsen af større eller tunge varer.
Kan jeg ændre leveringsadressen på min ordre?
Din leveringsadresse kan kun ændres af vores kundeservice, så længe din ordre endnu ikke er blevet sendt. For at se, om det stadig er muligt at ændre adressen, bedes du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt.
Hvad er status på min ordre?
Når du afgiver en ordre, vil du modtage en ordrebekræftelse på e-mail, som indeholder et link til sporingsportal.
Hvis du ikke har modtaget denne bekræftelse, bedes du kontrollere din spam-mappe, da e-mails nogle gange kan havne der.
Hvis du heller ikke finder den der, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice, så hjælper vi dig gerne videre.
Jeg mangler nogle dele af mit produkt
Nogle gange leveres ordrer i flere pakker, så vi anbefaler, at du kontrollerer, om alle pakkerne er blevet leveret. Du kan se antallet af pakker i din bekræftelsesmail eller ved at logge ind på Min konto.
Hvis du har modtaget alle pakkerne, men stadig mangler dele, bedes du kontakte vores kundeservice og oplyse din Ordrenummer
Hvorfor modtager jeg ikke hele min ordre i én levering?
Din ordre kan blive leveret i flere partier, hvis:
• Dine pakker afsendes fra vores lager på forskellige tidspunkter.
• Forskellige transportører håndterer dine pakker.
• Transportøren behandler og leverer dine pakker på forskellige tidspunkter.
Hvad skal jeg gøre, hvis min vare ankommer med skader?
Hvis dit produkt er beskadiget, bedes du kontakte vores kundeservice, så vi kan hjælpe dig med at finde en løsning. For at vi kan hjælpe dig hurtigere, vil det være en stor hjælp, hvis du sender os detaljerede billeder af skaderne.
Hvorfor er mit sporingsnummer ikke aktivt?
Hvis din forsendelses sporingsinformation ikke er blevet opdateret, betyder det som regel, at pakken stadig er på vej til destinationslandet, eller at transportøren endnu ikke har opdateret deres sporingssystem. Det er også muligt, at nogle forsendelsesmetoder ikke understøtter løbende opdateringer af sporingsinformation.
Hvilke leveringstjenester tilbyder I?
Du kan kun vælge hjemmelevering som leveringsmetode.
Hvis du ikke er hjemme ved levering, kan transportøren vælge at levere din ordre et andet sted. Dette besluttes dog af transportøren og kan ikke fastsættes på forhånd.