RETUR OG REKLAMATION

Køb sikkert og nemt på Norvis.dk.  Du er beskyttet af fortrydelsesretten.

delivery return img

Udfyld venligst formularen for at anmode om et RMA-nummer.

Anmeld let din retur eller reklamation
Har du spørgsmål vedrørende en returnering eller har brug for yderligere assistance, er du velkommen til at kontakte os.
Retur_Reklamation

Retur & Reklamation


1. Udfyld formularen for at oprette et ticket.

delivery img icon 1

2. Modtag et svar fra vores support

delivery img icon 2

3. Vi booker en dato for afhentning

delivery img icon 3

4. Vi inspicerer varen & refundering

delivery img icon 4

FAQs

Hvornår returnerer jeg et produkt?
Du har mulighed for at returnere dit produkt inden for 14 dage efter modtagelsen. Afhængigt af produktets type og årsagen til returneringen, vil vi enten arrangere en afhentning eller sende dig en returlabel. I tilfælde af returlabel skal du selv aflevere produktet i en pakkebutik.
Hvordan forbereder og returnerer jeg mit produkt?
  1. Sørg for, at produktet er korrekt pakket, helst i den originale emballage eller en kasse i lignende størrelse, der ikke overskrider de mål, vi har angivet. Produktet skal returneres i samme stand, det er modtaget i.
  2. Fjern alle gamle etiketter fra kassen.
  3. Bekræft antallet af returnerede kasser, deres størrelse og vægt.
  4. Hvis transportøren giver dig en kvittering, skal du sende denne til os.
Hvor lang tid tager det at få en refusion?

Generelt kan det tage op til to uger at behandle refusioner. Alle refusioner skal verificeres for ægthed og skal behandles af vores regnskabsafdeling.